پیام تبریک شهردار شهرکرد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

«واحدیان» با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۱۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ - 20September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محمدحسین واحدیان» شهردار شهرکرد با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۳۱ شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

بی تردید هفته دفاع مقدس که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اوج افتخارات ملت ایران است، فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که یادآور شجاعت و تاریخ سازی‌های ملت و نیرو‌های غیور و مخلص در جنگ تحمیلی ۸ ساله است، از خداوند متعال سربلندی روزافزون مردم شریف ایران و به ویژه مردم ولایتمدار شهر مهربانی و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار